استفاده از بهترین مواد مصرفی همراه با طراحی سنجیده و تخصصی دستیابی به کالایی با استاندارد‌های بالا را میسر ساخته است. تشک آسایش ویسکوژل، دارای درجه سفتی نسبتا بالایی است. بدین‌جهت حتی پس از یک استراحت طولانی از تغییر شکل نا‌مناسب ستون مهره جلوگیری می‌کند. هم‌چنین یکپارچگی ریباند اسفنجی و برخورداری آن از تراکم بالا بر نرمی و راحتی این محصول افزوده است. اسکلت فلزی این تشک، قابلیت تحمل وزن های سنگین تا 125 کیلوگرم را دارا است. تشک آسایش ویسکوژل دو رویه بوده و از گروه محصولات کاملا اسفنجی و فلزی می باشد. همچنین فریم دور تا دور آن با قاب فلزی M شکل تقویت می‌شود. 30 کیلو گرم اسفنج فشرده بکار گرفته شده در این محصول ضامن آسایش و راحتی شماست.

ساختار تشک آسایش ویسکوژل

فنر های متصل بکار رفته در این محصول از نوع طبی و با ضخامت مناسب انتخاب شده‌اند تا نقش خوبی در حفظ آناتومی صحیح بدن ایفا نمایند. فوم حافظه دار تشک نیز، پس از وارد آمدن فشار سنگین یا طولانی مدت بر سطح آن، وارد عمل شده و بدنه را به حالت اولیه باز می‌گرداند تا زیبایی اتاق خواب شما حفظ شود.

رویه محافظ زیپ‌دار همراه تشک، براحتی قابل تعویض و شستشو است و همین امر، کار نظافت اتاق خواب را راحت‌ تر می‌کند. پارچه گرد باف در دو رویه، دارای عصاره آلووراست که با ممانعت از ورود، رشد و تکثیر میکروبها از پوست بدن محافظت می‌نماید.

همچنین لایه ترموباند بکار رفته در ساختار این تشک، از آسیب‌های ناشی از سرما و گرما پیشگیری می‌نماید. سیستم تنفس هوای تشک حاصل بکار‌گیری کپسول‌های موجود در بدنه تشک بوده که با از میان بردن میکرو ‌ارگانیسم‌های مضر، از انتشار بوی نا مطبوع در فضای اتاق خواب جلوگیری نموده و کار اکسیژن رسانی به سلول‌های سطحی پوست را تسهیل می‌نماید. این مجموعه باعث تولید محصولی با خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت گردیده است. که می‌تواند رضایت خاطر اران را فراهم آورد.

الیاف تشک آسایش ویسکوژل

الیاف استفاده شده در ساخت تشک آسایش ویسکوژل، دارای خاصیت ارتجاعی هستند. که به نوبه‌ی خود بر راحتی آن می‌افزاید. این تشک عایق حرارتی دارد و با تعادل بخشیدن به دمای محیط خواب، محصولی مناسب برای همه‌ی فصول به شمار می رود. یک محافظ ضد آب نیز به عنوان کالای همراه ارائه می‌شود تا در شرایط مختلف از تشک شما در برابر سرما، گرما و رطوبت محافظت نماید.

رویه‌ی پنبه ای سازگار با پوست بدن در این تشک استفاده شده و در یک طرف پد مخصوص با بافت ظریف و فشرده بکار رفته تا راحتی هر چه بیشتر شما را تأمین نماید. ارتفاع مناسب و حساب شده‌ی تشک نیز بر سهولت بکار گیری آن می‌افزاید.

با انتخاب تشک ویسکوژل آسایش، همزمان با تجربه‌ی خوابی آرام، از مزایای اطمینان از اصالت و کیفیت کالا و شرایط پرداخت اقساطی بهره‌مند خواهید شد. همچنین در صورتی که تصور می‌کنید به اطلاعاتی بیش از آنچه درسایت آسایش آمده نیاز دارید، کارشناسان ما جهت ارائه توضیحات بیشتر با شما خواهند بود.

منبع  : garmonarm


تشک و کالای خواب آسایش ,بکار ,ویسکوژل ,خواب ,راحتی ,می‌نماید ,آسایش ویسکوژل ,اتاق خواب ,بکار رفته ,فشرده بکار ,آسایش ویسکوژل، ,آسایش ویسکوژل، دارای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امیر بهترین های شیراز سایت رسمی روستای جهیزدان ????محبین ولایت دشت آزادگان???? خوب میشوم .. اخبار جدید تکنولوژی know about every thing with me