تقریبا استفاده از تصاویر از سایت ها گرفته تا مقاله ها و تقریبا در هر رشته و فعالیتی اجتناب ناپذیر شده است. فرقی ندارد که دانشجو هستید یا ادمین یک سایت یا پیج یا کانال در شبکه های اجتماعی یا هر مورد دیگری همین که بخواهید اندازه ی تصویر را تغییر دهید یا روی عکس تان یک متن یا لوگو بگذارید یا کارهای پیشرفته تری مثل طراحی پوستر انجام دهید به نرم افزار فوتوشاپ نیاز خواهید داشت.

منتهی حجم چند گیگابایتی برنامه ی فوتوشاپ می تواند یک چالش جدی برای لپ تاپ ها و کامپیوترهایی که پردازنده ی خیلی قوی ندارند باشند.

اما سیب و دانش نرم افزار فوتوشاپ با حجم تنها 200 مگابایت را منتشر کرده است که نیازی به کرک و لایسنس ندارد و به راحتی نصب میشود و روی ویندوز10 تست شده است همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می کند (بدون به هم ریختگی حروف).

اگر دنبال نسخه ی مناسبی از برنامه ی فوتوشاپ هستید یا نرم افزار فوتوشاپ فعلی شما به سختی اجرا میشود و سنگینی می کند ادامه ی مطلب را از دست ندهید!


سیب و دانش فوتوشاپ ,افزار ,افزار فوتوشاپ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل تنها صدا shizartell اراجیف های ذهن من ایا فردا تعطیل است؟ مرکز تخصصی نرم افزار موبایل ودیعتی شرکت خدماتی ما