نرم افزار اندروید گالری گوگل

 

com.google.android.apps.photosgo

ملاقات با گالری برو ، یک گالری عکس و فیلم هوشمند ، سبک و سریع ، ساخته شده توسط Google برای کمک به شما:

 

✨ یافتن عکس های سریع تر با سازمان های اتوماتیک 
???? بهترین خود را نگاه کنید با ابزار ویرایش مانند خودکار افزایش 
????️ استفاده کمتر داده - آنلاین کار می کند، همه در یک اندازه برنامه کوچک

سازمان خودکار

هر شب ، گالری عکس به طور خودکار عکس های شما را به صورت گروهی ترتیب می دهد: افراد ، سلفی ها ، طبیعت ، حیوانات ، اسناد ، فیلم ها و فیلم ها. 
Gallery Go به شما کمک می کند تا سازماندهی شوید ، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای پیمایش آن عکس از دوست یا اعضای خانواده خود صرف کنید و زمان بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن خاطرات با آنها صرف کنید. *

تقویت خودکار

Gallery Go از ابزارهای ویرایش عکس آسان است ، مانند خودکارسازی که عکس های شما را با یک ضربه زدن به بهترین شکل ممکن جلوه می دهد.

پوشه ها و پشتیبانی از کارت SD

برای سازماندهی عکس ها به هر روشی که می خواهید از پوشه ها استفاده کنید. در حالی که هنوز هم به راحتی می توانید کارت SD را مشاهده ، کپی و انتقال دهید.

کارایی

Gallery Go در یک اندازه پرونده کوچک قرار می گیرد که به معنای فضای بیشتر برای عکس های شخصی شما است. در حالی که از حافظه کمتری در دستگاه خود استفاده می کنید - بنابراین تلفن شما کم نمی شود.

این نسخهها کار میکند آفلاین

گالری Go بهینه سازی شده و به صورت آفلاین کار می کند ، بدون استفاده از کلیه داده های خود ، به راحتی و به راحتی تمام عکس ها و فیلم ها را مدیریت و ذخیره می کند. 
* گروه بندی صورت در حال حاضر در همه کشورها موجود نیست

چه خبر

 

 

دانلود با لينک مستقيم رمز فايل : dtshop.ir وبسايت ديتي شاپ نويسنده : شهريار شکوهي
دی تی آموز گالری ,فیلم ,خودکار ,راحتی ,استفاده ,gallery ,گالری گوگل ,اندروید گالری ,افزار اندروید ,افزار اندروید گالری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه روستای شناقی سفلی ☆دنیای پونی و تیتان ها☆ پروفایل, عکس, موزیک, متن های زیبا دانستنی ها Empowering The World for Design | Philox ابزار وبلاگ و وب سایت